torsdag 13 januari 2011

Sverige idag, fortsättning

Bestämde mig för att "googla" på Nummerupplysning i morse, resultatet var inte roligt att se...jag fick en mindre chock!
Jag anser ju att det bara behövs en nummerupplysning i varje land och så har jag även trott varit fallet.
Fast jag har funderat ibland över varför det behövts så många olika 118- nummer till samma ställe...
Det enda rimliga svar jag kommit fram till är att dom gjort nån uppdelning så att man ringer olika nr beroende på vad man har för typ av fråga.
Så var ju inte fallet...tyvärr.
Den värsta upptäckten var ändå att det mycket väl kan ha varit ett "bluff-företag" som ringde mig!
Det varnas för just sådana även inom denna bransch, som jag inte ens trodde var en bransch...

1 kommentar:

  1. Hoppas Shells Helix också är askfri, den enda oljan min bil vill ha.

    SvaraRadera