tisdag 4 september 2012

Loppisfyndet i Kvitsle

Vad var det då jag hittade och blev så exalterad över?
Jo, en Esso Combia Grillen i (sliten) originalkartong. Tippar på 50-tal?
När jag såg kartongen så tänkte jag: Den ska jag ha! Oavsett om den är tom eller inte.
Jag hade nämligen aldrig ens sett en sån grill tidigare!
När jag lyfte på den så kände jag att det fanns innehåll, öppnade lite på ena sidan och såg att det låg något som såg ut som en grill däri, sen betalade jag och lade den i bagagen på bilen och styrde hemåt.
När jag kom hem och packade upp den så kunde jag konstatera att den är OANVÄND!
Helt ny, aldrig använd, kopparglänsande och snygg!
Jag sökte lite på nätet igår och såg att det funnits en till salu ganska nyligen för 450:-, men den var använd,
så jag tyckte jag gjorde ett fynd för 100:-!


Kartongen

Vet ej om dessa hör till, snygga är dom i alla fall

Monterad på ställningen med hjul

Stående på de utfällbara benen

5 kommentarer:

  1. Tony4/9/12

    Vilket fynd, Den skulle jag också köpt även om jag inte grillar så ofta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag grillar inte heller så ofta, förra sommaren blev det en gång hemmavid, då på en ny fin elgrill som jag köpte billigt.
      Elgrillen får duga även i fortsättningen, denna tänker jag inte använda utan den får förbli "ny".

      Radera
  2. Kanonsnygg och med originalkartong dessutom...vissa saker förtjänar att förbli oanvända! =)

    SvaraRadera
  3. Originalkartong är mums...

    SvaraRadera
  4. Vilket superklipp och oanvänd dessutom... Bara att gratulera och att den kommer till någon som uppskattar den!

    SvaraRadera